Обмін та повернення товару

Вибравши техніку в інтернет-магазині impulse-store, ви можете розраховувати на отримання оригінальних та якісних приладів. Повернення, обмін або заміна виробів здійснюється відповідно до положень Закону України під назвою «Про захист прав споживачів».

Якщо товар є якісним, покупцеві надається право розірвати укладений на відстані договір протягом 14 днів після його оформлення.

Щоб право розірвання угоди зберігалося, споживачеві слід відстежувати збереження продукції початковому стані. Якщо прилад знищено, пошкоджено чи зіпсовано не з вини клієнта, клієнт не позбавляється можливості розірвати договір. Якщо через розпакування товару або перевірку працездатності вартість зменшилася, це не означає, що споживач не може написати заяву на повернення грошей.

 

Товар не приймається назад, якщо відсутня хоча б одна із складових:
• на техніці є фізичні ушкодження;
• чек, що доводить факт покупки в інтернет-магазині impulse-store;
•  гарантійний талон;
• акт із описом недоліку, який склала сервісна служба.
Гроші за товар буде повернено у строки, встановлені чинним законодавством.

Поверненню і обміну підлягає тільки електроніка на яку ми даємо гарантію (Мобільні телефони, планшети, ноутбуки тощо).

Поверненню не підлягають товари:
- Аксессуари зовнішнього характеру; (скло, чохол, кабель, наувшники тощо)
- Аксессуари в комплектації до основних вище перечислених товарів;
- Спеціальні комплектуючі додатково характеру (якщо ціна не більше 1000 грн.)

Регламент повернення, приняття на сервісне обслуговування чи заміна товару:
1. Звернення клієнта на гарячу лінію (номер вказаний в контактній інформації на нашому сайті);
2. На основі усної домовленності визначається порядок направлення технічного засобу на сервісну діагностику:

- Передача бракованного товару до Сервісного центру (в воєнний час інформація що фізичних точок обслуговування клієнтів уточнюється у менеджера по телефону)
в залежності від можливостей клієнта:

  1)Особисте відвідання Сервісного центру та передача на діагностику товару;
  2)Відправка новою поштою за визначенними магазином реквізитами;

- Встановлення факту наявності заводського браку (відбувається на протязі 7-14 діб, в залежності від наявності комплектуючих чи потреби їх замовленню в авторизованому сервіс центрі для подальшої гарантійно-сервісної дії)

- Індивідуальне вирішення питання заміни або сервісного ремонту пілся обговорення з клієнтом;

- Повернення товару після сервісного обслуговування чи після заміни на новий товар. (аналогічно за індивідуальною домовленністью з клієнтом)

В разі встановлення заводського браку і вирішення його на протязі 1 календарного місяця з дати покупки товару, всі транспортні витрати на пересилку товару через курєрські служби, магазин бере на себе.

Претензії та питання, що залишилися, можна задати за телефоном 063-318-08-32 або в онлайн-форматі, заповнивши форму зворотного зв'язку. При складанні претензії за основу береться чинне законодавство.